Laudame Financials Ontdek meer

Draag bij aan de verdere optimalisatie en modernisatie binnen deze mooie, dynamische organisatie!

Wat ga je doen als Hoofd Financiële Administratie?

Voor Intergamma zijn we op zoek naar een Hoofd Financiële Administratie. Intergamma is de organisatie achter de doe-het-zelf-formules GAMMA en KARWEI, met bijna 400 bouwmarkten in Nederland en België. Als Hoofd Financiële Administratie binnen Intergamma geef je leiding aan een team van 10 professionals en word je verantwoordelijk voor een kloppende en tijdige financiële administratie van de franchisegevende activiteiten, waaronder de administratie van de gezamenlijke in- en verkoop van goederen en diensten. Deze administratie heeft een omvang van circa één miljard euro.

Een rol waarbij de operationele component er op momenten in zit, maar waarbij Intergamma jouw talent en kwaliteit ook echt wil benutten om mee te denken over projecten om de finance-afdeling toekomstbestendig te maken. Denk daarbij aan verdere procesoptimalisaties, RPA, datavisualisatie met Tableau en Power BI en betrokkenheid bij een ERP-implementatie, waaronder de overstap en ideale inrichting van AS400 (maatpakket) naar Microsoft Dynamics 365.

Je voornaamste verantwoordelijkheden als Hoofd Financiële Administratie:

  • Aansturen en coachend begeleiden van jouw 10 collega’s binnen het financiële team;
  • Eindverantwoordelijk voor de financiële administratie van de franchiseformules en de webshops;
  • Voorbereiden van de periodieke afsluitingen en het opstellen van financiële rapportages i.s.m. Financial Control;
  • Waarborgen dat alle fiscale en wettelijke vereisten worden nageleefd;
  • Ondersteunen bij interne en externe audits;
  • Meedenken in volgende verbeterslagen die Intergamma binnen Finance kan maken.

Wat breng je mee?

De Hoofd Financiële Administratie die wij zoeken, heeft de afgelopen jaren een goede, boekhoudkundige basis gelegd en vindt het leuk om collega’s op de financiële administratie aan te sturen. Je staat stevig in je schoenen en hebt een verbeteringsgerichte houding, mede ingegeven door de wens om ook de komende jaren weer efficiënter en moderner te gaan werken. Welke achtergrond spreekt ons verder aan?

  • Je hebt minimaal 5-6 jaar relevante werkervaring op naam binnen het financiële domein;
  • Enige ervaring in leidinggeven is wenselijk, maar we bieden ook ruimte voor kandidaten die hun eerste stappen willen zetten in het aansturen van een groter team
  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding richting bv. Bedrijfseconomie, Bedrijfskunde, Finance & Control, Accountancy, Bedrijfsadministratie, SPD en soortgelijk.

Waar ga je werken?

Intergamma is de organisatie achter alle Gamma- en Karwei-filialen in Nederland en België, en is gevestigd in Leusden. Met bijna 400 bouwmarkten en 10.000 collega’s is Intergamma de grootste retailer in de doe-het-zelfmarkt en behoren zij binnen Europa ook tot de 15 grootste spelers binnen deze dynamische markt. De meeste bouwmarkten zijn eigendom van franchisenemers, waardoor je een groot ondernemend karakter terugvindt binnen Intergamma.

De organisatie heeft als missie om hét favoriete adres te zijn in de huis- en tuinmarkt en kenmerkt zich verder door altijd oog te hebben voor verdere efficiency en professionalisering. Zo hebben ze de afgelopen jaren de inkoop gecentraliseerd en de aanvoer en distributie van goederen ook sterk verbeterd, zodat de franchisenemers kunnen focussen op hun eigen, succesvolle bouwmarkten. Benieuwd naar meer? Bekijk hier dan eens de fraaie ontwikkeling die Intergamma sinds 1971 heeft meegemaakt.

Wat krijg je er voor terug?

Intergamma biedt jou een dynamische werkomgeving waarbij de afwisseling van meewerken, aansturen en optimaliseren ervoor zorgt dat écht geen dag hetzelfde is. Je krijgt voldoende ruimte voor eigen inbreng bij een werkgever die ook echt vooruit wil. Je rapporteert in jouw rol aan Nick Oving, een ervaren Manager Finance & Control, en kunt verder rekenen op:

  • Een salaris tussen de €70.000 – €80.000 bruto per jaar, inclusief vakantiegeld, op basis van een 40-urige werkweek;
  • De mogelijkheid om 32-40 uur te werken;
  • 32 vakantiedagen op fulltime jaarbasis;
  • De mogelijkheid om bij een fulltime dienstverband (op termijn) ook maximaal twee dagen vanuit huis te werken;
  • 15% korting op het complete assortiment van Gamma en Karwei;
  • Een reiskostenvergoeding op basis van woon-werkverkeer;
  • Korting op sporten en diverse verzekeringen. 
Meer weten?

Neem contact op met Leendert Kamsteeg of solliciteer direct op deze vacature.

Leendert Kamsteeg Bel of app: 06 28 29 88 52 Stuur een bericht Bel mij terug
Meer weten? App Leendert Kamsteeg:
06 28 29 88 52
Solliciteren? Is deze baan jou op het lijf geschreven?

Sollicitatieprocedure

  • Cv
  • Telefoon
  • Gesprek
  • Opdrachtgever
  • Contract
Cv

1. Wij beoordelen je CV (en motivatie)

Het team beoordeelt je cv (en motivatie) en bepaalt de vervolgstap.
Telefoon

2. Tijdens een telefonisch gesprek bespreken we je sollicitatie

Tijdens een telefonisch gesprek bespreken we je sollicitatie en CV.
Gesprek

3. Sluit jouw profiel aan bij de vacature?

Sluit jouw profiel aan bij de vacature? Dan volgt een uitgebreid kennismakingsgesprek bij ons op kantoor. Een eerste kennismaking via Teams is ook een mogelijkheid.
Opdrachtgever

4. Denken wij met elkaar de perfecte match te hebben gevonden?

Denken wij met elkaar de perfecte match te hebben gevonden? Dan ga je op vervolggesprek bij onze opdrachtgever.
Contract

5. Van beide kanten een perfecte match?

Van beide kanten een perfecte match? Dan vervolgen wij de procedure en ben jij klaar om de stap te zetten.