Laudame Financials Ontdek meer

Een hands-on, eindverantwoordelijke finance functie bij een stabiele bouwgroep met groei-ambities!

Wat ga je doen als Finance Manager?

Als Finance Manager bij Dijkxhoorn bouwgroep is het jouw doel om deze mooie organisatie vanuit de beheersing de komende jaren verder te helpen groeien en te professionaliseren.

Dijkxhoorn bouwgroep is een bouwbedrijf dat zich richt op nieuwbouw, renovatie en onderhoud van zowel woningen, bedrijfsgebouwen en ziekenhuizen. Binnen deze innovatieve bouworganisatie ben je actief op operationeel, tactisch en strategisch niveau. Je herkent de risico’s en kansen in de verschillende financiële dossiers en draagt de verantwoordelijkheid voor de juistheid van prognoses en eindresultaten van projecten. Je stuurt twee collega’s aan op de financiële administratie en bent zelf ook hands on betrokken bij de dagelijkse werkzaamheden. Hiernaast onderhoud je contact met diverse externe stakeholders zoals banken, accountants en overige specialisten. 

Functie samengevat:

  • Verantwoordelijk voor een tijdige en kloppende financiële administratie;
  • Het neerzetten van een strakke P&C-cyclus;
  • Adviserend optreden bij (lopende) projecten;
  • Meedenken in toekomstige kansen en risico’s (o.a. cashflowplanning);
  • Het doorvoeren van nieuwe optimalisatieslagen.



Binnen deze functie functioneer je als financieel sparringpartner van Bart Teeuw, Directeur van Dijkxhoorn Bouwgroep.

Wat breng je mee?

De Finance Manager die wij zoeken heeft affiniteit met de bouw/aannemerij en aardt goed in een projectenorganisatie met korte lijnen. Je vindt het leuk om de komende jaren stapsgewijs verdere groei te bewerkstelligen en naast de aansturing van het financiële team neem je ook een proactieve, adviserende houding aan richting de projectleiders en directie. Wat zoeken we verder in jou?

  • Minimaal 5-6 jaar relevante werkervaring in het bedrijfsleven of de accountancy;
  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding richting bv. Bedrijfseconomie, Finance & Control, Accountancy, Bedrijfskunde en soortgelijk.

Waar ga je werken?

Dijkxhoorn bouwgroep is een middelgroot aannemingsbedrijf en interieurbouwer, gevestigd in Den Haag. De organisatie is opgericht in 1957 en heeft klanten in onder meer de zorg, overheid, zakelijke en particuliere markt waar zij voor het overgrote deel renovatieprojecten voor oppakken. Het werkgebied concentreert zich voornamelijk in de regio Den Haag – Rotterdam. Dijkxhoorn bouwgroep staat voor kwaliteit en beschikt naast een modern kantoorpand op de bovenverdieping ook over een eigen meubelwerkplaats en magazijn op de begane grond.

Bij Dijkxhoorn bouwgroep zijn de lijnen kort. Alle 80 medewerkers kennen elkaar. Vorig jaar heeft de organisatie Stam Bouw uit Nieuwerkerk aan den IJssel overgenomen, om voor alle klanten het gewenste type dienstverlening aan te kunnen bieden. De jaarlijkse omzet ligt hierdoor op ca. 20 miljoen euro. De organisatie streeft naar een duurzame manier van werken, met oog voor herbruikbare materialen en een groen en kwalitatief eindproduct. 

Wat krijg je er voor terug?

Als Finance Manager bij Dijkxhoorn bouwgroep kom je terecht in een financieel gezonde organisatie waar de komende jaren ruimte ligt voor verdere groei. De lijnen zijn kort, ideeën worden gehoord en voor verdere efficiency en optimalisatie staat de organisatie open. Wat krijg je verder van ons?

  • Een salaris tussen de €75.000 – €100.000 bruto per jaar, inclusief vakantiegeld, op basis van een 40-urige werkweek;
  • Een leaseauto / mobiliteitsvergoeding;
  • De mogelijkheid om voor 32, 36 of 40 uur per week te werken;
  • Op jaarbasis gelden er 43 vakantiedagen (o.b.v. de Bouw CAO);
  • Thuis werken is in overleg bespreekbaar; maandag en vrijdag is aanwezigheid fijn.
Meer weten?

Neem contact op met Albert Mastenbroek of solliciteer direct op deze vacature.

Albert Mastenbroek Bel of app: 06 - 18 78 99 49 Stuur een bericht Bel mij terug
Meer weten? App Albert Mastenbroek:
06 - 18 78 99 49
Solliciteren? Is deze baan jou op het lijf geschreven?

Sollicitatieprocedure

  • Cv
  • Telefoon
  • Gesprek
  • Opdrachtgever
  • Contract
Cv

1. Wij beoordelen je CV (en motivatie)

Het team beoordeelt je cv (en motivatie) en bepaalt de vervolgstap.
Telefoon

2. Tijdens een telefonisch gesprek bespreken we je sollicitatie

Tijdens een telefonisch gesprek bespreken we je sollicitatie en CV.
Gesprek

3. Sluit jouw profiel aan bij de vacature?

Sluit jouw profiel aan bij de vacature? Dan volgt een uitgebreid kennismakingsgesprek bij ons op kantoor. Een eerste kennismaking via Teams is ook een mogelijkheid.
Opdrachtgever

4. Denken wij met elkaar de perfecte match te hebben gevonden?

Denken wij met elkaar de perfecte match te hebben gevonden? Dan ga je op vervolggesprek bij onze opdrachtgever.
Contract

5. Van beide kanten een perfecte match?

Van beide kanten een perfecte match? Dan vervolgen wij de procedure en ben jij klaar om de stap te zetten.